De brandweer is vrijdagavond rond 21.45 uur uitgerukt na een melding van een gaslucht aan de Sumatrastraat.
Bij aankomst bleek dat een man van 80 jaar per ongeluk de gaskraan had laten openstaan. De bewoner was daarna in slaap gevallen, waardoor het gas kon ontsnappen.
De brandweer ging de woning binnen, draaide de gaskraan dicht en controleerde de situatie. Nadat het gevaar was weggenomen, kon de brandweer retour naar de kazerne. Voor zover bekend raakte niemand gewond.
foto: Jace