Een fietsster is vrijdagmiddag in botsing gekomen met een auto op de Harlingerstraatweg.
Rond 12:20 uur ging het mis toen een automobilist met zijn taxi uit de Euterpestraat kwam. Hij kwam in botsing met een fietsster die over het fietspad fietste.
Omstanders verleenden eerste hulp en konden de fietsster meenemen naar een plek met schaduw iets verderop.
Ambulance, politie en marechaussee kwamen met spoed ter plaatse om hulp te verlenen. De fietsster kon uiteindelijk lopend met ambulancepersoneel naar de ambulance en is daar gecontroleerd/behandeld.
Het fietspad en de Euterpestraat werden korte tijd afgesloten vanwege de hulpverlening. De fiets raakte flink beschadigd door het ongeval.